Legăturile provin din domenii diferite și legăturile vor avea puncte forte
Într-o măsură mai mare, profilul dvs. de backlink este format din backlink-uri de la site-uri externe (cunoscute și ca domenii de referință) care contribuie la puterea generală, relevanța și diversitatea profilului de backlink al domeniului dvs.
Numărul total de backlink-uri poate include adesea multe link-uri din același domeniu de referință sau mai multe domenii de referință. Este obișnuit ca domeniile de referință să trimită înapoi la conținutul dvs. dacă acesta este relevant, autorizat sau util într-un fel la propriul lor domeniu. Într-o lume ideală, așa se acumulează backlink-urile; conținut unic cu care alte site- uri web doresc să fie asociate.
În general, backlink-urile sunt considerate a fi un „vot” de încredere pentru conținutul la care este legat pe domeniul tău din surse externe.
Backlink-urile sunt importante atât pentru motoarele de căutare , cât și pentru utilizatori. Din perspectiva unui utilizator, backlink-urile oferă oamenilor o modalitate de a găsi alte surse de informații despre aceleași subiecte sau subiecte conexe.
De exemplu, dacă consumatorul vizitează o pagină despre „cele mai bune telefoane inteligente”, ar putea găsi linkuri către alți operatori, furnizori de telefoane mobile sau pagini de recenzii generate de utilizatori. Linkurile creează o experiență solidă pentru consumator, deoarece transferă utilizatorul direct la informații suplimentare de dorit, dacă este necesar.
Pentru motoarele de căutare, backlink-urile ajută la determinarea importanței și valorii paginii (adică autoritatea). Din punct de vedere istoric, cantitatea de backlink a fost un indicator al popularității unei pagini. Astăzi, datorită modului în care backlink-urile sunt evaluate pe baza diferiților factori de clasare legați de industrie, este mai puțin concentrat asupra cantității și mai mult pe calitatea site-urilor de pe care vin link-urile.
Alternativ, prea multe backlink-uri de la multe domenii nesigure pot împiedica semnalele de autoritate ale domeniului dvs.
Un profil de link natural are varietate. Legăturile provin din domenii diferite și legăturile vor avea puncte forte diferite.
Pentru a înțelege cel mai bine profilul dvs. de backlink, este logic să vă uitați la câțiva KPI-uri de nivel superior, cum ar fi domeniile de referință și IP-urile, țara de unde provine backlink-ul și domeniul de nivel superior.
Există domenii de la care este mai bine să primească link-uri decât altele. Acestea sunt domenii care sunt surse „de încredere” și au o autoritate de domeniu mai mare.
De exemplu, linkurile de la instituțiile de învățământ (.edu) și de la entități guvernamentale (.gov) tind să aibă multă autoritate și să indice motoarele de căutare conținut sau site-uri „de încredere”.
profesională graficul profesionale rezultatelor inscrierea sesiunea afisarea desfasurare examenului caracter învățământ calificarii absolventilor certificare educație website-ul personal proiectului desfasurarea prelucrarea calificare dumneavoastră prelucrării candidatilor violență